Sminkes láda házilag

2011.07.09. 09:25

 

Biztosan nem vagyok egyedül, azzal hogy egy tonnányi kenceficém van. Eddig volt az asztalon meg a táskámban, egy neszeszer tömve, egy fülpiszkáló dobozából rögtönzött szemceruzatartó... Szóval szanaszét, és rengeteg. Persze ez eléggé rontotta az összképet, ami a komódot illeti, szóval úgy döntöttünk, tenni kell valamit.

Párom és anyukám aszisztenciájával kreáltunk egy sminkes dobozt, amihez mindössze egy cipősdobozt, két irattartó hengert, némi csomagolópapírt, és rengeteg ragasztót használtunk fel.

A folyamatot lépésről lépésre megtekinthetitek a tovább gombra kattintva. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 Hozzávalók.

 

 

 

 

 

 

 

 Két különböző vastagságú hengerből eltérő méretű szakaszokat vágtunk le, és egyszerűen leragasztottuk a doboz aljára, szigetelőszalag segítségével. Belülről ragasztottuk, így nem baj, ha nem szép, úgysem látszik, ha már benne lesznek a ceruzák.

 

 

 

 

 

 Én ezt választottam a borításra. Eredendően öntapadós tapétát kerestem, de sajnos nem kaptam. Ez a papír viszont sokkal vastagabb, és teljesen más anyagú, mint egy hagyományos csomagolópapír, csak hogy ne ázzon szét a ragasztótól, ne szakadjon...stb. Emiatt drágább is. Kézműves- és hobbyboltokban lehet kapni, egy ívet 5-600 Ft-ért.

 

 

 

 

 

 

 

 Pontosan körbemértük a doboz minden oldalát, úgy rajzoltuk meg hozzá a szabásmintát.

 

 

 

 

 

 

 

 Megkezdődött a ragasztgatás. Előbb a nagyonn felületeket, majd a füleket is ráragasztottam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 A ragasztgatás folytatódik. A csíkozott részeket levágtam menetközben, mivel arra nincs szükség. Azért nem előre, hogy ha véletlen rosszul rajzoltam volna, még lehessen korrigálni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Beborítottam minden oldalát. Elkészült.

 

 

 

 

 

 

 

 Gyorsan bele is költöztem. A hengerekbe ceruzák, szájfények, tusok, spirálok kerültek. A jobb oldali kicsi ficakba az alapozók, púderek, pirosítók, a bal oldali nagyobb sarokba a szemhéjfestékeket tettem. Azért néz ki ennyire káoszosnak, mert tényleg rengeteg van. Viszont így sokkal jobban kezelhetőek, és nem kell minden egyes darabért 10 percig kutakodni, hanem azonnal megtalálom, amire szükségem van.

 

 

 

Később még szeretnék két szép szalagot beleragasztani, ami a doboz tetejét fogja rögzíteni, hogy ha kinyitom, megtartsa, és na hajoljon túl hátra. Illetve még a fedelet szeretném belülről is borítani, és egy kisebb tükröt applikálni, hogy kinézetében és funkciójában is kiérdemelhesse a sminkes láda nevet. :) 

Ha ezt is megcsináltam, utólag teszek ide róla egy képet. Bár fogalmam sincs mikor fog ez bekövetkezni... :)

Remélem hasznos volt számotokra ez a bejegyzés. A későbbiekben ékszer- valamint fülbevalótartó készítésére is adok tippeket. Olcsón szépet, házilag elkészíthetőt, ami garantáltan nincs másnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr933052238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása