Az első bejegyzésem :)

2011.06.02. 19:56

 

És igen! Elkészült az új blogom. Végre. Így legalább nem foghatom arra az elkövetkezendő közlési vágyaimat, hogy jó-jó megírom majd, csak csinálok előbb egy blogot....valamikor...csak most még tanulok, meg nézek egy részt a weeds-ből, most meg már fáradt vagyok, és tanulok. Nincs kibúvó. Eddig is csak az volt az igazi ok, hogy időbe telik, de bárhogy is nézem, még bambulásra is több időt szentelek, mint amennyit ez elvenne.

Úgy döntöttem a próbaszöveges postot megtartom. Nekem tetszik. Főleg, hogy egyes latin szavakat értek belőle...Nem olvastam végig (na most lehet gondolni, hogy "pf...még a saját blogját is lusta végig olvasni, akkor én minek olvasnám el?!"), csak úgy ránézésre kiszúrtam, hogy vestibulum. Szegényes anatómiai tudásom szerint ez tornácot jelent. Vestibulu oris kifejezésből kilogikázva, ami szájtornácot, azaz a szájüreg fogak előtti részét jelenti.

Egy kicsit elöljáróban: fogalmam sincs, hogy miről fog ez itt szólni. Na jó, de mégis: Rólam!!! :) Azt megígérhetem, hogy nem ígérek semmit. Ami jön, jön, ami nem az aztán meg főleg.

Kiválóan tudok a semmiről regényt írni, és semmit a regényes élményeimről. Azért majd igyekszem.

Hogy miért pont 'tündérvölgy'?! Nem tudom, hogy felmerül-e valaha is bárkiben a kérdés, mert én még sosem rágódtam azon, hogy valaki milyen alapon választott a blogjának az adott nevet, de hátha ti normálisabban működtök mint én. Tündér... ezt adta a személyiség, és lelkivilágom. Ami nem kicsit sérülékeny, és naívan rózsaszin. De álmodozni sokkal jobb, mint 24/7 a valósággal szembesülni. Szóval ez itt a mesebirodalmam. Völgy. Csak mert minden más, főként a kert, már foglalt volt, de utólag ezt is meg tudom magyarázni. Azért, mert rólam szól, az életemről, ami tele van hullám-völgyekkel. Persze csak utólag. Valóságban valahogy mindig a völgy szakasznál tartok, csak hol csak kicsit, hol meg tényleg. Szóval ne legyen meglepetés, ha egy jobb pillanatomban a rózsaszín köd helyett a siralmas valóság tárul elétek itt.

Najó.... valamit azért mégis ígérhetek. Sőt talán kettőt is. 1. Nem leszek mindig ilyen negatív. Csak rossz napom volt. 2. Hamarosan jelentkezem! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr652952400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suzildi (törölt) 2011.06.08. 09:16:36

Élvezettel olvastalak! Érdekes dolgokat írsz, valósakat!
Visszajárok majd hozzád!
üdv Neked :)

Zephira 2011.06.09. 09:08:33

Nagyon örülök, hogy tetszik! :)
süti beállítások módosítása