Őszi lelkesítés

2011.08.23. 09:03

 

Tudom, mostanában valahogy minden második postom úgy kezd, hogy mindjárt vége a nyárnak, úgyhogy most megpróbálom a másik oldalról megközelíteni.

Mindjárt itt az ősz!!! Juhhhéééé!!!! Most biztosan furcsán néztek, de azért megpróbállak titeket is egy kicsit fellelkesíteni.

Szóval akkor mi is van összel?! Glamour napok, így van!!! :) Máris megy az a juhhééé, igaz? Most akkor egy kis előzetes, hogy jól felkészülten indulhasson a vadászat:

 

A 2011. őszi Glamour-napok október 7-8-9-én lesznek, a Glamour szeptemberi számában pedig már található egy kis előzetes. A következő márkák kuponjaival biztosan találkozhattok a következő lapszámban:

Aesthetica, Aloe Vera, Amnesia, Ara, ArtDeco, BabyLiss, Bagatt, Bársony Orvos-Esztétika, Bata, Beeline, Bercolini, Barnch Shoes, Camaieu, Carpisa, Champion, Clinique, Coffee Heaven, Coin-OVS, Columbia, Complex, Converse, Dockyard, Ecco, Espirit, Essilor, Estée Lauder, Felina, Fogyasztóközpont, Fundango, Gaffi, Gas, Giuidi, Guess, Hexa, Holmi Kft., Hotel Piroska, Intersport, Iwhite, J.Press, Jackpot&Cottonfield, Joseph Siebel, Kallos, KFC, Látomás, Lee, Legends, Libri, Life1 Wellness, Lloyd, L’Occitane, Malu Wilz, Mango, Marionnaud, Mayo Chix, Müller, Naracamicie, Orsay, Óra-Ékszer, Pallas 70 Oktatási Kft., Panama Jack, Parfois, Pepe Jeans, Phyris, Physiomins Francia Fogyasztószalon, Pimkie, Pizza Hut, Playersroom, Promod, Reálszisztéma, Red Hot, Reno, S.Oliver, Salamander, Samsonite, Sebastiano, Skiny, Sportfactory, Swarovski, Tally Weijl, Tamaris, The Body Shop, Tom Tailor, Triumph, Vagabond, Vero Moda, Vision Express, Woodoo, Wrangler, X-Epil, Yves Rocher.

A Glamour októberi száma a kuponokkal szeptember 15-étől kapható.

 

Zárójelben megjegyzem, hogy voltam az Orsayben egy hete, és megjöttek az őszi kollekciók. Rengeteg csudiszép holmit néztem már ki. Egy vagyont fogok otthagyni. Rengeteg csinos iskolába járós göncöt szemeltem ki, valamint egy fényes grafit szürke miniszoknyás rövidujjas kosztümöt, valamit ha mennék gólyabálra, vagy felezőbálra, arra is remek kis koktélruhákat találtam. Még a tavaszi akcióban 20%-al olcsóbban vettem 5000Ft-os Westend kártyát. Azt hiszem most végre felhasználom. :)

Szerző: Zephira

7 komment

Címkék: shopping glamour

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr953162007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyongyvirag555 2011.09.21. 19:16:43

Szia!

meg tudnád nézni,hogy van-e az újságban dm-es kupon?meg azt szeretném még tudni, hogy hol lehet beváltani. Nyíregyházán szeretném a Korzóban.

előre is nagyon köszi!

Zephira 2011.09.21. 21:26:43

Sajnos még nem jutottam oda, hogy megvegyem az újságot, de a glamour oldalán minden info fent van.
glamour-napok.glamouronline.hu/uzletek/1/?&search_letter=all&search_key=&search_town=Ny%EDregyh%E1za&search_brand=&search_coupon_type=&search_product=&search_percent=&search_money=&per_page=
Ezen a linken tudod végignézni a Nyíregyházi boltok listáját, ahol beválthatod a kuponokat. Dm kupont nem láttam. Az viszont hogy melyik boltban váltod be az oda érvényes kupont, szerintem édes mindegy, szóval tudsz a Korzóban shoppingolni. :)

Zephira 2011.09.21. 22:33:50

Közben olvasgattam még egy kicsit, és ezt találtam: "A magazinban szokás szerint megtalálható a dupla DM-es kupon: 50% egy választott sminktermékre és egy hajfestékre."

Gyongyvirag555 2011.09.22. 07:16:15

Nagyon köszi a segítséget!

Gyongyvirag555 2011.09.28. 19:01:42

Te megvetted már az újságot?én megvettem az októberi számot,viszont sehol nem találom benne a dm kupont. csak én vagyok ennyire béna?

Zephira 2011.09.28. 20:37:03

Megvettem, de az nem a kupon füzetben van, hanem az újságban. 22. oldalon, a glamour postaláda alatt. :)

Gyongyvirag555 2011.09.28. 20:44:00

Köszi!igazából az egész újságot átlapoztam,de úgy tűnik,nem elég figyelmesen.
süti beállítások módosítása