carrie1.jpgFolyamatosan újabb és újabb trailerek jönnek ki, a sokak által már nagyon várt új sorozatról. Amikor először felröppent a hír, hogy előzmény sorozatot csinálnak a Szex és New Yorkhoz, nem igazán jöttem izgalomba. Nem igazán csípem a sorozatot, vagyis, hogy pontos legyek, nem is láttam. Egy-egy részbe belefutottam, de az nem győzött meg arról, hogy nekem ezt tovább kéne néznem, arról nem beszélve, hogy a szereplők sem túl szimpatikusak. Persze nőből vagyok, ha a sorozatot nem is néztem, a hosszú filmet azért muszáj volt, hátha meggyőz, de nem. A film végén úgy jöttem ki, hogy végülis láttam egy diétás limonádét, de semmi több. Pontosabban még annyi sem, mert ott álltam, hogy jó rendben, megnéztem, de tulajdonképpen miről is szólt? Szóval nem vagyok SATC rajongó.

Olvastam rögtön az elején egy kritikának nem nevezhető írást, hiszen ha még el sem készült, hogy lehetne kritikát olvasni róla. Hát szintén egy nem-rajongó írhatta, ugyanis azt ecsetelte, hogy nem elég, hogy a sorozat után jött a film, majd még egy, amikor végre fellélegezne az ember, hogy vége, akkor lehúznak róla még egy bőrt.

carrie5.jpg

Azért ez a hozzáállás bosszantott, mert ha én nem is, nagyon sok csajszi imádta ezt a sorozatot, miért kell ilyen keményen bírálni, úgyhogy máris jobban érdekelt a dolog. És aztán jött az áttörés: megláttam a stáblistát. Az egy dolog, hogy a Gossip Girl producerének a műve, mert bár én szerettem azt a sorozatot, teljesen megértem, és egyetértek azokkal a dolgokkal, ami miatt lehúzták a kritikusok a sorozatot. Na de a lényeg: AnaSophia Robb lesz a főszereplő. Hát nem hihetetlen? Jó nem az, de én úgy örülök. Jó néhány évvel ezelőtt fedeztem fel magamnak ezt a lánykát, még a Híd Terabithia földjére-ből. Azonnal beleszerettem, ha lehet így fogalmazni. Kívülről fújom azt a filmet, de sajnos azóta nem igazán jött olyan filmje, ami rabul ejtett volna, bár a Mindenem a szörf tetszett. És most végre, egy egész sorozatot kapott. Már előre imádom. Olyannyira, hogy el is olvastam a Carrie naplóját és a Nyár New Yorkbant. Ez a két könyv szolgál a sorozat alapjául. A könyvek amúgy nem nagy durranások, sőt. Nem is magával a történettel van a gond, mert 16 éves lánykáktól nem is vártam többet, viszont maga a könyv stílusa és nyelvezete is olyan, mintha tényleg egy 16 éves írta volna. De végülis ez mellékes, hiszen a sorozatban ez nem fog érződni. Bár ahogy olvastam itt-ott, az egész könyv nem nagyon fog érződni. Állítólag köszönőviszonyban sem lesznek. Amit én már most kiszúrtam, az elkészült 2-3 trailerből, hogy Carrie szereti a divatot, és nagyon is ad arra, hogy néz ki. Miközben a könyvben bár mint egy cselekményleírás szerepel, hogy hogyan öltözött fel aznap, a divat iránti rajongását nem igazán véltem felfedezni sehol sem. Főleg, hogy szegény a család, amikor New Yorkba kerül, meg még inkább nem telik neki gyakran még taxira sem. Folyamatosan a turkáló legolcsóbb darabjait veszi meg, mert arra telik, és ugyanazt hordja napoki, és persze kap is érte kritikát nem ritkán. A könyv végére odáig fajul a helyzet, hogy műtős ruhában jár folyamatosan, mert 3 garnitúrát meg tudott venni 6 dollárért. Neszeszerre sem telt neki, retikül helyett a régi távcsövének a tokját hordja. Ehhez képest az előzetesekben elég csinos összeállításokat láthattunk. Mindenesetre én alig várom már, de csakis a főszereplő miatt! És már nem sokat kell aludni, hogy láthassuk! J

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr855009334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása