Karkötő házilag

2011.08.05. 21:01

Ahogy ígértem facebookon, íme a fényképes beszámoló a tegnapi kreatívkodásomról:

 

A vékony fa karkötő 250Ft a nagy 450Ft. A festékre nem emlékszem,valahol 300 körül van darabja. Ez a legkisebb kiszerelés. Egyébként vízoldékony matt akrilfesték, ami száradás után már nem oldható vízzel. 

 

 

 

 

 

 

Kis ötletelés után nekikezdtem a háttér festésének. Pikk-pakk szárad a festék, szóval mire körbeértem rajta, az eleje már száraz volt.

Biztos ami biztos alapon két rétegt vittem fel rá.

 

 

 

 

 

 

Ceruzával elég nehézkes volt rajzolni, főleg a keskenyebbre, ezért inkább egyszerű szénrudat használtam.

Ahol nem fedtem el a festéssel a rajzot, ott egy mezei radírral kiradíroztam a száradás után.

 

 

 

 

 

 

 

És ilyen lett amikor elkészült. Előbb a sötétkék virágot festettem meg, majd zölddel a cirmokat a szirmokba, ill a karkötő élét is körbe festettem ezzel a színnel. :)

 

Igen, a körmömet is én kreáltam ;)

 

 

 

 

 

A vékonyabb karkötőnek egy rózsaszín alapot adtam.

Szintén 2 rétegben.

 

 

 

 

 

 

 

 

A sötétkékkel kevertem a világosat, hogy kicsit sötétebb legyen mint az első karkötő alapja. Bevallom őszintén, nem igazán tetszett a végeredmény. Olyan húsvéti tojásos hatása lett, szóval ma egy kicsit módosítottam rajta. A kék vonal egyik oldalán a rózsaszínt szürkére festettem át. Egy fokkal jobban néz most ki. Pótlólag teszek fel erről is képet. :)

 

 

 

 

 

Szóval ilyen lett végül. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr153128873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása