Szeret - nem szeret... #2

2011.09.01. 19:32

 

Gondoltam ma is megosztok néhány dolgot veletek, hogy mik töltenek el boldogsággal, és mik bosszantanak. Ahogy ígértem, ez egy ilyen rendszeresen visszatérő post lesz, mindig újabb listaelemekkel.

 

 

Szeretem ...

~ a gyors, intenzív bőrig ázós nyári záporokat.

~ a pincék és tárolók dohos szagát.

~ ha sikerül gólt lőnöm csocsózáskor.

 

Nem szeretem ...

~ ha félős film után ki kell mennem pisilni a sötétben.

~ ha letorkollnak.

~ ha nem jön az a fránya ellenőr, amikor nincs bérletem, és ezért jegyet lukasztottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr363190053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása