Mindenszentek

2011.10.31. 15:44

A Halloween-es postomban említettem, hogy az a virágos tök nagyon tetszik, és szeretnék idén én is olyat faragni. Hát megtettem. A szokásos faragástól abban tértem el, hogy nem skalpoltam meg a tököt, mert úgy nagyon kevés terület maradt volna a virág kifaragására, szóval inkább hátul vágtam egy bejáratot. Mellesleg anyu is készült. Ő boszorkány ujjakat gyártmányolt. Az alaptészta gyakorlatilag hókifli, annyit változtatott rajta, hogy sokkal több diót tett bele, és nem nagyon tett bele lisztet, hogy ne legyen száraz fullasztós, valamint a recept szerint sem vanilincukor, sem sütőpor nem kell bele, de ő azért tett. A fotón még nyers állapotban van, sütés előtt. Sütés után kihülni sem volt ideje, nem hogy képet készíteni róla....:) Szóval most az alkotások. Íme: :) 


 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr433341744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása