Mondom ezt pont én, aki pont hogy lusta vagyok, azaz voltam, mert utóbbi időben igyekszem mindennap igényesen megjelenni. Persze érezhető a különbség egy péntek esti randi, és egy 400 embernek tartott előadás közt, de azért ennyi kell. Eddig kényelmesebb volt egy héten át ugyanazt a farmer és kabátot felkapni, és csak a pólókat váltogatni, arról nem is beszélve, hogy ha mindennap egy teljesen más összeállítást veszek fel, akkor sokkal több lesz a mosnivaló, meg amúgy is, ami már egyszer volt rajtam, azt azért mégsem rakom vissza a szekrénybe a frissen mosott, vasalt ruhák közé, már csak egészségügyi megfontolásból sem.

Szóval igencsak meg tudtam indokolni, hogy miért jobb választás a kényelmesebb szerelés, míg nem odáig fajult a helyzet, hogy csak akkor öltöztem fel szépen, és sminkeltem, ha tudtam, hogy fotók fognak készülni, vagy bulizunk, ahol ugyancsak a partyfotók miatt csípjük ki magunkat. Úgyhogy aztán a péntek esti mozi is már csak egy farmer, pulcsi kombóban történt. Aztán elkezdett hiányozni, hogy sosem veszek fel szép ruhát, pedig van egy csomó szép ruhám, úgyhogy aztán elkezdtünk olyan programokat szervezni, ahol nem néz ki furán, ha egy kicsit csinosabb az ember, és persze hogy ne legyen hiába az igyekezet, sok száz képet csináltunk az eseményről. De jobban belegondolva, nehogy már csak a facebook kedvéért öltözzek fel szépen. Úgyhogy úgy döntöttem, hiába nem találkozom aznap a barátommal, sem a barátnőimmel, csak azért is egy kicsit jobban odafigyelek magamra. Persze most sem tűsarkúban és teljes vakolattal járok előadásra, de legalább a szemem kihúzom, és ősz lévén őszi kiegészítőkkel dobom fel a szerelésem. Így mintegy kompromisszumos megoldásként csinosabban járok hétköznap, de mégsem úgy, mintha egy szülinapi partyra mennék. Most van például egy narancsos balerina cipőm fekete masnival, amihez vettem egy fekete narancs csíkos kendőt. Így végső soron ugyanaz a kényelmes farmer és top van rajtam, de mégis csak látszik, hogy szántam egy percet arra indulás előtt, hogy harmonikusan nézzek ki. Nemrégiben kaptam egy őszi faleveles ékszer szettet is a páromtól, amit az évfordulónkra szánt, de előbb megkaptam, hiszen most van ősz, és ezzel is fel tudok dobni egy egyszerű garbót. Végülis a kényelmes szereléseket a gondosan összeállított outfitektől gyakran csak a kiegészítők választják el. Amúgy ez az állandó gondolkodás ami fárasztó: este a sötétben, miután lefeküdtem aludni, ezen pörgök, hogy mit vegyek fel, ami jól mutat együtt, figyelembe véve azt, hogy a boncteremben, vagy akár műtőben nem lehet magassarkúban ácsorogni órákon át, és persze a réteges öltözködés, hogy reggel zakóban is jól nézzek ki, de ha leveszem, még mindig trendi legyek. Hát nem mondom, macerás. De azért mégis, valahogy olyan jó érzés tudni, hogy jól nézel ki, és nem csak úgy eltűnsz a tömegben. Meg persze ha ezer éve nem látott ismerőssel futsz össze, tuti, hogy a lehető legbénább összeállításodban leszel, míg ő olyan jól néz ki. Így legalább mindennap úgy mászkálok a városban, hogy bárkivel is fussak össze, nem kell zavarba jönnöm a megjelenésem miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr804864989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása