Murphy...

2011.11.23. 13:52


Jelentem, fogyókúrázni lehetetlen, ha az embernek nem csak családja van, hanem párja is, akinek szintén van családja. 

Egész héten eszem a korpovit kekszet, párolt zöldséggel, bónuszba még egy kis kefir is lecsúszik, erre hétvégén, mivel már 3 hete nem láttam semmi cukrosat, megérdemlek valami sütit. Persze csak ésszel.

 

 


Gyümölcsös túró szelet. A túró meg a gyümölcs kitölti a nagy részét, tehát a gonosz cukros részt minimális, szóval a lehetőségekhez mérten a legjobb választás. Gondosan, apró falatonként ettem, hiszen most legalább egy hónapig rá se nézek ismét ilyesmire. Hát másnap a leendő anyósom nem krémest csinált? Szerencse, hogy nem szeretem a krémest. Vagyis hogy eddig azt hittem, mert a boltban kapható tényleg nem ízlik...de ez...muszáj volt. És persze mire kell hazaérnem? Anyu is sütött.

 

 


Na de ezek után ismét a zöldségterápia, még nagyobb megszorításokkal. Pénteken mérlegelés. Na ennek örömére viszont akkor utána meki!!! Nem ettem gyors kaját már hónapok óta, megérdemlem! Tényleg. Ismét igyekszem ésszel választani: grillcsirkés tortilla, vízzel, almás pitével. Azért túl sok kivetni való nincs ezekben. Ja, hogy a pultnál kiderült, hogy kólát is lehet kérni hozzá...az már máááás....ja persze a barátomnak is be "kell" segíteni a sült krumplival...olyan finom...Na de ennyi kihágás egyszer belefér, holnaptól zöldségkúra. Aha, hogy el kéne használnom a főzőtanfolyamos kuponomat? Sebaj. Tejszínes krémleves, összesült tepsis krumpli, és almatorta? A dietetikusok rémálma az egész menü, megfejelve egy pohár borral, csak úgy bónuszba, mert ugye az alkoholnak olyan kalóriatartalma van, hogy ihaj. Ja hogy maradt még almatorta? Sebaj, megesszük!!!


És akkor most már tényleg jön a szigor. Na persze. A kuponvilágos nagyi palacsintázójába szóló kupon ma lejár. Muszáj elhasználnunk. Persze este, mert akkor még jobban árt.  Na de ha ez nem lenne elég, ebédre anyu is palacsintát sütött. Szerencse, hogy pont aznap, mikor palacsintázni megyünk. És persze nem szeret egyedül kint lenni órákig, üljek már oda mellé, amíg süti. Szerintetek kibírtam anélkül, hogy ne egyek belőle? Hát nem.

 

 

 

 

De csak azért sem törődök bele, hogy én már sosenem leszek vékony. Igenis, nyárra az leszek. Bár a fogyó és edzés mellett sem a zsírom égetem, hanem az izmom, de sebaj. Igazi bűvész vagyok. Szerintem ilyen amúgy is képtelenség, de nekem még ez is megy, hát akkor azt a 5-6 kilót is simán ledobom még. Csak azért is gyönyörűséges alakom lesz, a vadi új fürdőruhámban, amit csak fél év múlva fogok megvenni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr223398028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása