Álommeló

2013.02.13. 18:35

dream-job-now.jpgMost elmesélem azt a folyamatot, hogy hogyan nem kaptam meg az álommelót, egészen onnantól, hogy elolvastam a hirdetést: nem pályáztam. Nagyjából, tömören ennyi. Na jó azért egy kicsit kifejtem. Az álommelót a Bónusz Brigád hirdeti. Kell nekik valaki vagy valakik, akik tesztelik az általuk meghirdetett szolgáltatásokat, majd a tapasztalatairól blogot ír. Na eddig úgy fest, ezt a melót nekem találták ki. 500.000Ft-ot költhetek a kuponokra, amit ők fizetnek, emellett 400.000Ft lenne a burttó havi fizetés, valamit egy iPhone5 és egy Macbook is jár.

Kicsit féltem amúgy ettől a hirdetéstől, hiszen tipikusan túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Nos kiderült, hogy egy videót kell készíteni, mint pályázat, és  a blogba sem csak bejegyzéseket és fényképeket kell feltölteni, hanem videókat, méghozzá hetente legalább 3-at. Na itt mondtam le a dologról először. Nem vagyok az a videós típus, meg valahogy el sem tudom képzelni, hogy elmegyek műkörmöshöz, és közben kisfilmet csinálok... Aztán úgy döntöttem, hogy najó, ne legyen ez a videó akadály, majd belejövök. Aztán az is kiderült, hogy ez nem is annyira állásajánlat, inkább nyereményjáték. facebook_likes.pngÉs persze nem egy bizottság dönt, hanem a facebookon kell lájkokat gyűjteni. Na itt ment el végképp a kedvem az egésztől. Pedig itt még nincs vége. Az első körben azok jutnak tovább, akinek a videóit a legtöbbször nézik meg, és a legtöbben szavaznak rá, aztán akik tovább jutottak, jön a következő kör, ahol újabb videót kell készíteni, majd akik ezen a körön is túl jutnak, azok mehetnek egy állásinterjúra, ahol kiválasztják a nyertest.  Néhány hónapja beneveztem egy ilyen lájk gyűjtős versenyre, és már az se jött be, pedig annak nem volt olyan nagy hírverése, nem hiszem, hogy akkor most több sikerrel járnék. Majd nyer valami cicababa, akinek hatalmas rajongótábora van, és majd nézhetünk olyan videókat, mint amiket az ilyen beautyblogok szoktak csinálni, hogy 20 perc alatt mutatnak be egy szemhéjpúdert, úgy, hogy nem próbálja ki, csak elmondja, hogy hogyan néz ki a doboza, meg ilyenek. Na mindegy, nem pályáztam ugyan, de azért mégis csalódott vagyok, hogy nem én fogok nyerni. és egy ilyen jó lehetőségtől esek el, bár az is kritérium, hogy teljes állásként kell kezelni a dolgot, szóval csak azoknak van esélyük, akiknek semmi dolga. Nem hiszem, hogy suli mellett túl sok időm lenne erre. Pedig már előre élveztem, hogy kipróbálok olyan dolgokat is, amiket amúgy sosem mernék, mint például a sárkányrepülés, vagy olyanokat, amikre nincs szívem költeni, még kuponnal sem, mint például a speedfitness, hiszen egyetlen alkalom, ami nincs  még fél óra sem, több ezer forint, amit még 70% kedvezménnyel is sokallanék, vagy hogy végre mennék wellneshétvégére, és néhány hetente fordrászhoz, műkörmöshöz, szolizni, masszíroztatni...stb. Na de talán majd egyszer tényleg jön egy nekem való lehetőség, amiről nem kell majd lemondanom azelőtt, hogy belevágnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr815075449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása