1200 Ft Sok vagy kevés?

2013.01.06. 11:40

Ez bizony viszonyítás kérdése, de ki gondolta volna, hogy ennyire eltorzult az ítélőképességem, hogy pont fordítva gondolom, mint ahogy kéne.

gyros-002.jpgSzóval az történt, hogy az egyik nap betévedtem egy plázába, kicsit nézelődni, és legfőképp enni. Mivel épp rászoktató fázisban vagyok, azaz még nem diétázom, de azért igyekszem több zöldséget, gyümölcsöt enni, és kevesebb szénhidrátot, így úgy gondoltam, a lehetőségek közül mégiscsak a gyros a legkevésbé rossz, hiszen az végülis sült hús, sok salátával, és némi sültkrumplival. Spórolási és némi fogyókúrás célzattal nem kértem hozzá üdítőt, hiszen volt nálam víz. Így fizettem 1200Ft-ot. Így leírva szörnyen sok igaz? Pedig akkor rezzenéstelen arccal, mindenféle lelki trauma nélkül fizettem ki az ételt. De nagyjából bármilyen gyorsétteremben eszem, nem úszom meg olcsóbban. És hát enni azt kell. Talán pont ez a kulcs a dologban, mert később a boltokban nézelődtem, és az egyik helyen megakadt a szemem egy harisnyán. Volt ilyen meghatározhatatlan kék színű, ami ugyan nagyon tetszett, de gondoltam túl sötét, és amúgy is a mustársárga az pont menne az egyik pulcsimhoz, és így isteni összeállítást (vagy hogy supertrendy legyek, outfitet) tudnék kihozni, ami őszies, és végülis csak egyetlen darabot kell hozzá beszereznem, minden más már megvan hozzá tavalyról. Egy nagyon vastag kötött harisnyáról van szó amúgy, amikkel már tavaly is szemezgettem, csak akkor még nem kaptam meg a megfelelő támogatást hozzá, de most hogy egy éve érlelem a gondolatot, támogatás nélkül is meg tudtam venni. Viszont 2500Ft, szóval nagyjából 2 gyros ára. Túl sok. Hiszen végülis annyira nincs is rá szükségem. Aztán egy polccal arrébb találtam 50denes sima harisnyát, ugyanabból a színből, az csak egy gyrosba került.500x334xbenefits-of-socks.jpg.pagespeed.ic.QyC_05Dl4o.jpg Na de vegyek meg egy olyan harisnyát, amilyenem tulajdonképpen már néhány éve volt, csak elhasználódott, ahelyett, amilyet egy éve szeretnék, csak azért mert az olcsóbb? Hogy lehet az, hogy egy gyrosra nem sajnálok ennyi pénzt, egy harisnyára viszont már igen, főleg ha már két gyrosról van szó. Harisnyát nem veszek minden évben, gyrost, meg biztosan legalább 2x egy hónapban. Hol itt a logika? Aztán végül felháborodva magamon, úgy döntöttem, megveszem a kötöttet. De aztán azon vacciláltam, hogy csak azért vegyem meg a sárgát, mert ahhoz szuper összeállítások tudnék kitalálni, a másiknak, a kéknek, meg szinte semmi értelme, mert a színe miatt a kutya sem veszi majd észre, de legalább szenvedek vele, hogy mi a fenét vegyek fel hozzá. De ha egyszer az tetszik. De nem, ennyire már nem vagyok meggondolatlan. A sárgát vettem. Később szempillaspirált akartam venni, mert már hetek óta észlelem, hogy amit használok, az már a végét járja. empty_wallet.03.jpgViszont az motoros forgó fejes spirál, ezért csak belemártogatnám az újba, hogy tovább használhassam, nem lecserélni szeretném. Régen volt egy vízálló S-he spirálom, kb 800Ft-ért, de azt a típust már nem árulják sehol. Hát jelentem, az 1200Ft-os spirálokat meg sem néztem, nem hogy  azt, amit 50%-al 1500-ért elhozhattam volna, hiszen ez csak eg spirál, és túl drága. Végül 8 vagy 900 Ft-ért vettem meg a legolcsóbbat. De most komolyan. Egy spirál, ami a legalapvetőbb tartozéka a sminknek, és aminek a legtöbb szerepe van, és ami a legtöbbet dob az összhatáson, drága 1200Ft-ért. Viszont a kaja, amit alig 3-4 óra alatt megemésztek, az viszont kell? Fura. Rossz ez a szemlélet, pedig akárhogy küzdök, nem tudok másképp érezni. A gyrost megveszem, mert az kell, a többit meg visszarakom, mert arra igazából, ha jobban meggondolom, nincs is annyira szükségem.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr154798389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása