Élménybeszámoló

2011.08.15. 10:04

 Tegnap volt a Sziget Fesztivál 2011 utolsó napja. Gogol Bordello koncerten voltunk. Nagyon pozitív élmény volt. Nem igazán szeretem a fesztiválokat. A tömeg, a por vagy éppen sár, sok sok részeg népség, ami igazán zavaró és kiábrándító, ha te nem vagy az, a borsos belépő és csupa olyan koncert, amikről nem hallottál, vagy ha mégis, akkor pont nem szereted. Szóval ilyen előítéletekkel vágtunk neki az utolsó napnak. Gogol Bordelloról a koncert előtt 2 nappal hallottam először, és két egész számot hallgattam meg tőle, a buli előtt. Nem mondom, hogy a kedvencem lesz, viszont egyszer, vagy talán majd valamikor még egyszer egy órára teljesen jó, ráadásul olyan zene, ami szinte kényszerít, hogy  kicsit táncolj, ha nem hogy esetleg ugrálj is.

 

 Leginkább azzal lehetett amúgy rávenni a Szigetre, hogy nem napijegyet vettünk, ami másodkézből is 10.000 Ft, hanem a Vodafone-nal percalapon fizettünk. 18:00 előtt 35Ft/perc, 18:00 után 70Ft/perc. Gogol Bordello fél öttől hatig tartott, szóval az olcsóbb tarifát fizettük. Így a 2 órás szigetelésért durván 5000Ft-ot fizettünk. Pontosabban még nem, mivel ezt az összeget a telefonszámlára fogják ráterhelni. Amúgy maximálva van az fizetendő összeg 13500 Ft-ra, így ha sokat maradsz bent, akkor sem fizetsz nagyon többet a napijegy áránál, szóval nem lehet ezzel rosszul járni.

A belépő megvétele, és a fizetésre szolgáló kártya kiváltása gyorsan ment.  Bent azonban a pénz feltöltő helyeken hosszú sor volt, ezért nem is próbálkoztunk ott.

 

Sár az nem volt, por az viszont nagyon.

 

És ami engem meglepett, hogy nagyon sokan hozták a 3-8 éves csemetéiket. Ahogy elnézegettem őket, nekik nem volt akkora buli. Láttunk egy kisfiút is, akinek a karjára a leleményes szülők felírták a telefonszámukat. :)

 

És hát életem első igazi Szigetes koncertjéről szuvenír nélkül nem mehettem haza. A bazársoron dombornyomott kis fém dobozkát vettünk, amiben marcipános csoki van. Féláron adták, mivel már az utolsó nap volt, de gyanítom, még így is nagyon nagyon sok hasznuk van rajta. Amúgy lehetett csokiba, és fehér csokiba mártott kávészemeket is kapni, ugyanilyen kis tartóban. Utóbbit meg is kóstoltatta velünk az eladó. Nem volt rossz, de nekem a marcipán a gyenge pontom. Nagyon tetszik a szerzemény, szóval le fogom fotózni, és pótlólag feltenni ide a képet.

 

Összességében nagyon nagyon jól éreztem magam, és valahogy még az 530Ft-os csapolt sör is csúszott, pedig én igazán nem szeretem egyik fajta sört se. Szerencsénkre, vagy inkább a Sziget szerencséjére még az idő is kifogástalan volt. Mennék jövőre is hasonló megoldással egy napra. Azért a hetijegy árát inkább valami küflöldi nyaralásra fordítanám.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr853154435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása