Iskolakezdéshez

2011.09.04. 09:53


Sulival, és a legtöbb dologgal úgy vagyok, mint a könyv olvasással. Imádok egy újat elkezdeni, kiváncsian, hogy vajon milyen lesz, és imádom azt is, hogyha sikeresen végigküzdöttem magamat rajta, és vége van. Kettő közt meg valahogy átvészeljük, aztán néha még az is előfordul, hogy izgalmas. Szóval most még lelkesen várom az első hetet, az új arcok, új órák, új tanárok, eleve új suli, és persze a velejáró shopping őrület. Mert ugye új füzet az kell, az meg már csak belefér, hogy ne a legolcsóbbat vegyem meg, hanem mondjuk a micimackósat, no meg azért már egy tolltartó is hadd férjen bele, és persze az a cipő amit hetekkel ezelőtt kinéztem...azért mégiscsak fontos az első benyomás, nem?!

Nos hogy ne kanyarodjunk el végképp a témától, láttam egy postot. Lényegtelen, hogy kinél, mert azóta több fb oldalon, és blogok tömkelegén találkoztam ezzel. Megkerestem az eredeti, legelső leírást, amit Kate csinált, Gabrielle kérésére. Iskolakezdéshez szeretett volna valami házikészítésű ékszert. Hát csinált is, ami, amint láttam, nagyon sokak tetszését elnyerte. Az enyémet is. Mondtam is a páromnak, hogy gyártmányoljon nekem ilyet, mert én ugye túl kislány vagyok még ahhoz hogy fűrészeljek, és fúrjak. A részletes leírást a fenti két linken (Kate és Gabrielle) megtaláljátok, de nagyjából felesleges is, mert a kép önmagáért beszél. Egyszerűen egy ceruzából apró darabokat kell lefűrészelni, majd lukfúrás után felfűzni egy madzagra. Ha mondjuk csak fekete ceruzát használsz fel, akkor visszafogottabb, már-már elegáns darabot készíthetsz. Remélem én ilyen karkötővel és nyaklánccal kezdhetem majd a tanévet! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr713199909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása