Ajánló - Fashion Is My Drug

2012.02.19. 13:21

 Ezúttal egy facebook oldalt szeretnék figyelmetekbe ajánlani. Nem olyan régen találtam rá, pontosabban egy barátnőm mutatta, és egyszerűen imádom, azonnal beleszerettem.

Az oldal neve 'Fashion is my drug'. Azt hiszem a név önmagáért beszél. Mindennap egy rakás új fotót láthatunk, hírességekről, modellekről, hétköznapi emberekről, különböző kategóriák szerint. Én teljesen rákattantam. Olyan ez, mint egy női magazin, csak nem foglalja el a helyet a sok tartalmatlan cikk, amit amúgy sem olvasunk el, és nem kell egy hónapot várni a következő számra.

Több tucat album van, végeláthatatlan mennyiségű fotókkal. Mondanám, hogy már túl sok, de divatból sosem elég. Le is szoktam az újságok vásárlásáról. Egyszerűen csak nézegetem a friss postokat, és igyekszem memorizálni, hogy melyik az a cipő, karkötő, napszemüveg, amelyik különösen tetszik, hogy legközelebbi shopping körtúrámnál beszerezzem őket. És persze valami elképesztő gyűjtemény van smink, köröm és frizura terén is. Úgy tervezem, hogy ezentúl ha megyek valahova, nem csak úgy feldobok egy rutin sminket és annyi, hanem átnézek néhány képet innen, és lemásolom. Kell az újdonság.

Nem is ragozom tovább, kattintsatok a fenti linkre, lájkoljátok az oldalt, és élvezzétek esténként a fotóáradatot. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr764107275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása