Ékszerőrület

2011.08.28. 18:18

 

Gondolom nem vagyok azzal egyedül, hogy 6 tonna fülbevalóm és karkötőm, nyakláncom van, mégis mikor felöltözök, pont az aznapi ruhámhoz nincs tökéletesen passzoló, és ezért kénytelen vagyok egy újabbat beszerezni. Sajnálom, de imádom őket. Ez legalább hasznos gyűjtemény. Szóval gondoltam, hogy egy kis rendszert viszek az életembe. Íme:

 

 

 

 

 

Egy lipton teás dobozt áldoztunk be az ékszertartómért. A doboz ajándék volt, de nem vagyunk azok a nagy tea fogyasztók, és még sok helyet is foglalt, így jobb célt találtunk neki. Persze túl snassz lett volna simán csak így hagyni. A korábbi sminkes doboznál leírtak szerint leméregettük az oldalakat, és kiszabtuk a csomagolót.

 

 

Egyébként ez öntapadós tapéta, ami úgy működik, mint egy hagyományos matrica, így nem kell a ragasztóval bajlódni. :)

 

 

 

 

 

 

És ilyen lett. Egészen olyan komoly, mintha készen vettem volna a boltban, nem? :)

 

 

 

 

 

És ilyen beköltözés után. Mondanom sem kell, azóta megsokszoroztam a készleteimet, és kinőttem a dobozom. :)

Ezért aztán fülbevalótartó is készült, valamint a merev karkötőket egy papírtörlő gurigán sorakoztattam fel, amit előzetesen egy anyagdarabbal vontam be, hogy valamivel mutatósabb legyen, viszont e téren még gondolkodom, hogy hogyan lehetne okosabban megoldani...

 

 

Azért a fülbevaló tartómat megmutatom, amit be kell vallanom, hogy nem én csináltam, mert ez már olyan igazi fúrós-faragós férfimunka, így a páromra bíztam a feladatot. Szerintem tökéleteset alkotott. Amúgy tervbe van véve, hogy valami színes fapáccal lekenem, hogy szép színes legyen, de ezt még meglátom...:)

Azért a fúrásnál érdemes óvatosan nekiesni, mert ezek a vékony lécek nagyon könnyen hasadnak.

Igény szerint alulra keresztbe egy támaszték is készülhet, viszont én szerettem volna, ha szorosan be tudom tolni a fal mellé, így nekem ilen nem készült hozzá.

 

Amúgy nagyon szép megoldásokat lehet még neten látni, és nem is olyan drágán akár rendelni is ebay-en vagy vaterán. Íme egy-két nekem tetsző darab:

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr803185877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása