Soron kívül

2011.10.09. 15:39

Egyes emberek annyira fel tudnak húzni, hogy az hihetetlen. Ma is, mint minden reggel, megálltam a princessnél, hogy megvegyem a szokásos életmentő kávémat. Általában - és most is - két kasszánál szolgálnak ki, de csak egy sor van középen, és a sorban legelöl álló így ahhoz a kasszához tud odalépni, amelyik hamarabb felszabadul.  Amúgy tisztán és egyértelműen látható a rendszer, azonnal, amint odaér a vásárló, és én is, és általában a többiek is beállnak a sor végére. Amúgy azért szeretem különösen ezt a rendszert, mert így nincs az, hogy a fene, már megint rossz sorba álltam. Azaz hogy mégis van. Így is sikerült rossz sorba beállnom.

Ilyenkor ugyanis mindig van egy-egy pofátlan, tipikusan a "nekem jogaim vannak" emberek, akik elsétálnak a sor mellett, és az épp fizető vásárló mögé beáll. És persze senki sem szól rájuk. Persze mi értelme lenne? Akik így előresétálnak általában agresszívabbak, mint a sorban álló társaik, és ha reklamálsz, azonnal visszatámadsz, és biztosan azzal jönne, hogy de hát két kassza van, ennél nem állt senki.... Az egyetlen vigasztaló az volt, hogy az eladó is hisztériás rohamot kapott, hogy nem létezik, hogy valaki ne jöjjön rá, hogy a másik 10 ember nem véletlen áll ott, és legközelebb tutira ő fog rászólni az ilyenekre. Persze gondolom, ha rá is szólnának az ilyenekre, akkor is azért rendelne valami kaját, és nem állna be a sor végére. És persze minden reggel van 1-2 ilyen, nem csak elvétve. Most gyűjtöm magamban az erőt, hogy legközelebb, ha más nem, majd én szólok be ezeknek....vagy nem....majd meglátjuk, de akkor is ki tudnak kergetni a világból az ilyen emberek....

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr613275440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kew1n 2011.10.09. 18:03:48

néha az is előfordul, hogy a másik kassza mondjuk másfajta terméket árul, szóval van, hogy tényleg rossz sorba áll az ember. De az is előfordul, hogy én állok kérdezősködök előre menve, hogy lehet-e ott kvázi soronkívűl vásárolni (gondolván, hogy a többi másra vár) ilyenkor meg engem idegesít fel, ha engem néznek hülyének, hogy miért áll a tömeg vajon ott? mikor az információ hiány miatt akartam tudni csak, nehogy véletlenül tíz percig feleslegesen álljak. De persze, sajnos az emberek többsége olyan felfogású, hogy ha meglát egy hosszú sort, akkor természetesnek veszi, hogy őrá ez nem vonatkozik, és valahogy biztos meg lehet oldani, hogy ne kelljen neki végigállni... mondjuk más lapra tartozik, de nagy öröm mikor a munkahelyi szupermarketben előre enged valaki, mert csak 2 zsömlével állok ott, mig ő tele bevásárlókocsival.

Zephira 2011.10.10. 15:49:48

Hát itt olyannyira egyértelműsítették, hogy bal és jobb oldalt volt ugye a kassza, és a sor a pulttól bő 1 méterre kezdett, és a két kassza közt pontosan középen. Oké hogy vannak nem egyértelmű helyzetek, és akkor én is ott szerencsétlenkedek, hogy itt most miért is kell sorban állni, de ez annyira ordított, hogy nem létezik, hogy valaki ne vágta volna le elsőre.

kew1n 2011.10.10. 16:07:35

na igen, az ilyen szituaciot nehez felreerteni :)
süti beállítások módosítása