Szeret - nem szeret #4

2012.02.15. 21:25

 

Ismét egy csipet azokból a dolgokból, amik boldogsággal töltenek el, és amik nem...

Szeretem...

~ amikor elégedettség tölt el, ahogy nézegetem otthon, milyen új ruhákat vettem aznap.

~ ha finomra sikerül a főztöm.

~ amikor az egész hegy vasalni valót eltüntetem.

Nem szeretem...

~ ha latin szavakat fonetikusan írnak le.

~ amikor véget ér egy sorozat, amit imádok.

~ ha túl rámenős egy kéregető.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr24098511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása