Biztosan belefutottatok a híradóban vagy facebookon a hírbe, hogy néhány olimpikonunkat a sajtótájékoztatót követő csapatfotózás helyett egy rövid tánccal lepték meg az „arra járók”.

felakalappal.jpg

Én is köztük voltam. Hogy hogyan is csöppentem bele? Egészen egyszerűen facebookon láttam, hogy egy ismerősöm megosztott egy eseményt, meglepetés flashmob címen. Eddig csak youtube videókon láttam ilyet, és nagyon tetszett. Nagyon megörültem neki, hogy végre részese is lehetek ennek az őrületnek. 200 főnek hirdették, de ezen kívül semmit sem voltak hajlandóak elárulni a szervezők, mert, hogy meglepetés lesz. Elég nagy bátorságra vall, hogy ilyen sokan beneveztek valamire, amiről semmit sem tudnak, de hát próba cseresznye, aztán reménykedjünk, hogy nem adnak el egy kecskéért.

Hetekig keményen, vagy annyira nem is keményen, de készültünk. Próbákra jártunk, oktató videókat néztünk, gyakoroltunk, izgultunk. Csak tippelgettünk, hogy biztosan egy lánykérés lesz, vagy valami reklám, de végül mind tévedtünk. Sokkal nemesebb volt a cél: a tánc címe: Emelem kalapom a tehetségeink előtt. Egy sajtótájékoztatót követő csapatfotózást zavartunk meg, hogy ilyen kellemes élménnyel és az érzéssel, hogy egy ország támogatja őket, induljanak Londonba az idei olimpiai játékokra. A kalapokon brit zászlós szalag volt, illetve a zenék közt is megbújt egy Londonról szóló nóta is. A többi zene természetesen az olimpiához kapcsolódóak voltak: Stand up for the champions illetve We are the champions, de az én személyes kedvencem az a rész volt, ahol egy magyar nóta csendült fel, „hajrá fiúk, mi úgy izgulunk, győzni fog a csapatunk” szöveggel. A tánc végén egy led-fal elé özönlöttünk, ahol egy kisfilmet láthattak a versenyzők, amiben országszerte emelték kalapjukat cukrászok, útépítők, horgászok, vitorlások, szerelmes párok, szakácsok…stb

Lehet túl érzelmes vagyok, de szerintem nagyon szívmelengető, már-már megható volt ez a kis megmozdulás. Örülök, hogy részese lehettem valaminek, ami végső soron értünk, Magyarokért történt. Hajrá fiúk!

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr1004710409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása