Wellness

2011.06.15. 16:59

Ma uzsonnázás közben elmerengtem. Pirítóst rágcsáltam, joghurtot kortyolgattam hozzá, és közben képzeletben egy szálloda éttermében jártam. Azon rágódtam, hogy én mennyire, de mennyire szeretem a svédasztalos szállodai reggelit. A sok kis egyadagos margarinok, lekvárok, mézek halmát egy kosárban, a tányéron párizsi, sonka, felvágottak hosszú sora, sajtok. Szeletelt kenyér, friss zsömle, kifli, pogácsa. És összeválogatod a tányérodra, és nem tudsz betelni velük, szóval előbb eszel egy sonkás paradicsomos sajtos kiflit, majd egy fél zsömlét margarinnal és vajjal megkenve. És persze kakaót hozzá, vagy inkább teát? Jaj és még az a finom süti is ott van....

De vajon miben rejlik a varázsa? Épp csak annyi, hogy mindezt egy hotelben eszed, és nem a saját konyhádban? Vagy hogy erre úgy rákészülsz, lezuhanyzol, megfésülködsz, és szép tiszta ruhában ülsz oda, nem pedig csík szemmel gyűrött arccal, pizsamában? Őszintén szólva nem tudom mi a titka, de nem a hotel, az biztos. Mert amikor vendégségben vagyok, és a tiszteletemre közös családi reggeli van, és hasonlóképp 8-10 dolog közül választhatok, akár csak az étteremben, akkor is hasonló lelkesedéssel tölt el, és akkor is rácsodálkozom, hogy húúú de finom.

De most komolyan, mi a különbség az a sonkás szendvics között, amit a szállodában eszel, és aközött, amit az általános iskolában vittél magaddal tízóraira? Mert ugye utóbbi sosem hatott meg különösebben gondolom senkit.

Szóval akkor lehet hogy a választási lehetőség a titok nyitja? De hát amikor itthon vagyok, akkor is a hűtőből én magam választom ki, hogy mit ennék...talán finomabb lenne, ha a maradék kaját is kipakolnám a hűtőből az asztalra?

 

Aztán ha már így gondolatban a szállodában voltam, azon gondolkodtam, hogy miért ne lehetne rögtön wellness hétvége. Végül is miről szól az? 3 nap kettesben a pároddal, és csak kényeztetitek magatokat. Minek ehhez bárhová is elutazni? Miért ne lehetne jelentősen olcsóbban megoldani itthon? Kiválasztasz egy hétvégét és vágj bele:

 

Először egy kis gyógyfürdős lustálkodás Széchenyiben vagy Gellértben, vagy akár Rudasban, bár ott külön figyelni kell, hogy mikor van koedukált nap, mert többnyire a régi szokásokhoz híven csak férfiak mehetnek fürdőzni, és külön nap mehetnek a hölgyek. Bár én nem tartom higiénikus dolognak ezt a 40 fokos vízben áztatja mindenki az ilyen olyan bőrbetegségét, szóval én inkább valamilyen strandot választanék. Elég sok helyen van pezsgőfürdős medence, egy két helyen még külön termálvizes is van, amibe ugye nyáron a 40 fokba senki nem megye bele, szóval talán tisztább is. Valamint egyes strandokon nem csak szauna áll rendelkezésre, hanem még gőzkabin is.

 
 

Aztán délután irány egy jó kis masszázs. Én eddig csak egyszer voltam, csokoládémasszázson, de mondhatom igen finom dolog. Persze naívan azt hittem, hogy igazi csokival fognak bekenni, de nem. Csak ilyen kakaóvajas krémmel, de illatában nem tudtam volna megkülönböztetni a valódi csokoládétól.

 

Este jöhet egy kis koktélozgatás. Bár nem sok helyen jártam, de nálam a Friday's a nyerő, a fagylaltos koktéljaival. Nem olcsó, de nem is kicsi a pohár. És ami külö izgalmas benne, hogy nem érzed, hogy alkoholt innál. Csak iszod azt a jeges-fagyis shake-et, aztán amikor felállsz, hogy menjetek, akkor érzed meg, hogy oppá oppá ebben mégis csak volt egy kis alkohol.

 

Végül a frissen vetett ágyban egy kellemes alvás a pároddal, vagy nevezze ki minek akarja... ;)

 


 

Másnap reggel a már részletezett svédasztalos reggeli, narancslével, gyümölcsökkel, mint a hotelban. És irány a szépségszalon. Egy manikűrre és pedikűrre talán a pasidat is rátudod lenni, nem csak a melegek csinálnak ilyesmit. Ha nagyon jó a meggyőző készséged, talán még egy frissítő arcpakolást is hagyni fog. 

Azért együtt mégis csak élvezetesebb, mint egyedül.

Azt hiszem ezekkel a programokkal már kimerítettük azon lehetőségeket, amikkel a wellnesshétvégéket reklámozzák, de miért hagynánk itt abba. Hiszen 3 nap csak a lazulásé. Végre kilehet ülni délután a kertbe és semmit tenni, vagy esetleg a ház előtt egy könnyed tollasmérkőzés. Este egy film, akár moziban, akár otthon összebújva. 

Már ez a hétvége puszta gondolata is feltölt...:) És azért mégiscsak jobb érzés a végén, hogy tízezret költöttünk, száz helyett...

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr12986595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása