Photoblog ajánló

2011.09.06. 19:44

 

Múlthéten véget ért a GoldenBlog 2011. Ez egy blog verseny, ahol különböző kategóriákba sorolják a blogokat, és mind az olvasók szavazatai alapján, mind egy szakmai zsűri véleménye alapján rangsorolják őket. Nagyon szeretem a szép képeket, ezért úgy gondoltam, hogy ideje egy-két jó kis blogra ráakadni, ahol nap mint nap megkapom az adagom. :) Néhány nekem szimpatikusat megmutatok nektek is:

 

Kreatív művészet. Na ez a blog kis vihart kavart, hogy mégis hogy kerülhetett ez a blog a fotóblogok listájába. Én nem tudom, hogy milyen kategóriába illik bele egészen konkrétan, viszont egy biztos, én imádom a képeit. Némelyik annyira kreatív, de tényleg.:)

Ribizli fotó. Ez a blog nem csak blog önmagában. Fotós cég akik elsősorban baba, gyermek és kismama készítenek, és az elkészült munkáikból szemezgetnek. Szívmelengető képek. :)

Játszmák és játékok. Nagyon hangulatos, nem csak képek áradata, hanem egy egy témakörhöz tartozó fotók csokra, néha néhány soros posttal, néha csak egy egy szavas képaláírással.

Panoblog. Nos ez a blog igazán különleges, mert nem egyszerű szép képek vannak, hanem panoráma fotók, néhol egészen érdekes megoldásban. A fotók interaktívak is, így rájuk kattintva nem csak nagyobb lesz a kép, hanem egér segítségével körbenézhetünk a város adott területén.

Dylia. Ez a blog ugyan nem indult a versenyen, mert nem rég hozták csak létre, viszont én már megkedveltem. Igyekszik a lehető legváltozatosabb képeket feltenni, szépen adagolva, minden napra 1-2 darabot. Így mintegy beépül a napi rutinba, hogy megnézzem a legújabb képet. Más fotóblogoknál azt vettem észre, hogy vagy csak természetet és eget fotóz, vagy csak szép városrészeket, vagy épp nem szépeket, vagy kifejezetten emberközpontú, és szinte már portfóliókat tesz fel, addig ez a blog igyekszik megtartani az egyensúlyt ezek közt.

Charlotte foto. Nem tudom, hogy ez a blog nevezett-e, mindenesetre helyezést nem ért el, én mégis szeretném figyelmetekbe ajánlani. Ribizlihez hasonlóan babától kezdve az esküvői képekig terjed a paletta, ugyanakkor néhány városi és természetfotóra  rábukkanhatunk. Ők is dolgoznak megrendelésre. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr543196499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása