new-yorker.jpgEz az első alkalom, hogy elmegyek egy olyan eseményre, amit általában csak utólag szoktam látni a magazinokban. Előítéleteim, azok voltak. Főleg a korábbi hasonló események fotói miatt. Általában olyan fotók készülnek minden ilyen Glamouros üzletes eseményen, hogy még fel sem húzták a rácsot az üzleten, de már hatalmas tömegek várják, hogy bejuthassanak, és később is akkora tömeg van, hogy a folyosón kell sorbaállni, hogy aztán bemehess egy olyan üzletbe, ami pont olyan mint bármelyik másik, csak itt esetleg egy pohár almalevet is kaphatsz, némi teasüteménnyel. Összegezve tehát nem vártam sokmindent ettől az eseménytől, de valahogy mégis úgy jött ki, hogy nem sokkal a nyitás után már ott is voltunk anyukámmal.

Nem messze a bolttól kaptunk New Yorkeres bevásárló táskát, olyan Ikea jellegűt, csak narancssárga. Bent a boltban volt egy szépségsarok, ahol fodrászok, sminkesek dolgoztak. Volt egy fotósarok is, ahol Glamour & New Yorker feliratú tábla előtt lehetett fotózkodni. Valamint dj pult is volt, és egy stylist is tüsténkedett a próbafülkék környékén. Ital és harapnivaló azonban nem volt. Azonnal csalódtam. Körbesétáltunk a boltban, a 25%-os kuponunkat szorongatva, amit a szeptemberi számból vágtunk ki. Hát nem sikerült felhasználnunk. Bár azt ígérték, hogy vadiúj őszi kollekció lesz csak a boltban, a táskám és az edzős gatyám is szembejött más-más színekben és persze hatalmas plakát hirdette, hogy ez most újdonság. Biztos hatalmas képzelőerő kellett ahhoz, hogy a nyári sárga és kék darabokat most bordóban és barnában mutassák be. Na de nem akarok gonosz lenni, mert azért az utóbbi időben szerintem egyre jobb lett a New Yorker felhozatala, mert amíg egy-két éve utáltam, hogy nincs benne semmi használható, az is rossz minőségű és drága, ahhoz képest az utóbbi hónapokban egészen sok mindent szereztem be onnan. women-queue-shops.jpgEgy-két jó hónap, és már-már azt mondhatom, hogy szeretem. Nem mellesleg a H&M-el is hasonlóan vagyok. Na de vissza a shopping partyhoz. Odamentünk a Glamour hostesseihez, és kértünk időpontot a fodrászhoz és sminkeshez. 20 percet szántak egy-egy lányra, így a legközelebbi időpontot bő másfél órával későbbre tudták adni. Nem igazán akartam megvárni a dolgot, de anyu rábeszélt. Addig sétálgattunk más üzletekben. Kaptam egy új, fehér csipkés fölsőt a H&M-ben, mert hát nem túl igényes felsőben érkeztem, hiszen én azt hittem, hogy csak nézelődni fogunk a sorok közt, ahhoz meg ugye nem kisestélyi kell, de most, hogy sminket és frizurát kapok, és közben, valamint utána meg főleg lefotóznak, kellett valami. Amúgy is a Festy folyamatosan azt nyomja, hogy csipke kell. Csipke csipkével, negyven fokban is. Szóval akkor most nagyon trendy leszek, mert már nekem is van csipkés darabom. Ráadásul fehér, mert mostanában kezdtem ráébredni, hogy csak színes felsőim vannak, a fehér meg valahogy kimaradt mostanában. Bár ettől függetlenül azért jól jönne egy csónaknyakú háromnegyedes ujjú alapdarab fehérből. Szóval vissza az eseményre. Hamarosan befutott a barátnőm is, aki zsákmányolt 1500Ft-os kupont. Hallottam, hogy fogják majd valahol osztogatni, de nem jött szembe sehol ilyen osztogatós ember. De annyi baj legyen, úgyis csak egy táska nyerte el a tetszésemet, de azt még kuponnal is drágállom. Végre sorrakerültem a szépségsarokban.

Copffal mentem oda a fodrászhoz. Kibontottam a hajam, majd elkezdte rázogatni a srác, hogy rájöjjön, hogy milyen frizurát is kéne csinálnia nekem. Először felszedett néhány tincset a frufrumból, és hátrafogta. Aztán egy kicsit többet, majd hozzá szedett még néhány tincset, végül az egészet. Elkérte a hajgumimat és összefogta a hajam. Pont úgy, mint ahogy érkeztem, csak mostmár olyan kócos és ápolatlan hatása is lett. Már épp kezdtem ledöbbenni, hogy ennyi, amikor elkezdte a copfom apró tincsekben becsavargatni, és letűzni. Így tehát kaptam egy kontyot, ami hátulról egészen izgalmas volt, de szemből nem igazán voltam elégedett, de nem baj, mert a fotón úgy is csak szemből látszom. Aztán jött a smink. Én nem vagyok profi, főleg, hogy amiket tanultam, még azokat sem tartom be, de az meglepett, hogy hasonlóan csinálja egy profi is. Én ugyanis tanultam, hogy alapozni jól, legalább 3 különböző árnyalatú alapozóval lehet, hogy megfelelően legyen az arc árnyékolva. Ehhez képest én csak felnyomom a pumpás alapozómat, némi korrektor, rá a púder, és kész is. A sminkes is levakolt a pumpás alapozóval, ám arra már nem került sem korrektor, sem púder. Lehet az ő alapozója ilyen kompakt, hogy nem kell rá púder, de amennyit láttam belőle, úgy tűnt, hogy pont olyan, mint az enyém. Sötét sminket kaptam amúgy. Nem volt rossz, de én nem így csináltam volna. A barátnőmnek viszont valami istenien állt a smink, és neki besütötték a haját, és valami hihetetlen gyönyörű lett. Előtte néztem amúgy, hogy tök szép bőre van, fölösleges is alapozni, de valahogy az alapozóval még sokkal szebb lett. Nem igazán szokott sminkelni vagy hajat besütni, úgyhogy igencsak megdöbbentett a látvány. Ez a smink és frizu még az esküvőjére is megfelelne. Aztán befutott a párja, aztán az enyém is. 

Szóval így már 5-en voltunk, illetve 6-an, mert a barátnőm legjobb barátnője is ott volt, csak neki ez munka volt, így gyakran elszakadt tőlünk, hogy nehogy kapjon miatta. Aztán csináltunk fotót. A fotós srácok jófejek voltak, főleg, hogy nem úgy ment, a dolog, ahogy vártam volna, hogy csinál egy fotót, ez van, aztán jöhet a következő, hanem eleve kettőt csinált, ha húztam a számat, csinált még egyet, és még állítgatott is kicsit, hogy kicsit erre meg arra fordulja, mert akkor szebb leszek. Készült így egy kép, ahol egyedül vagyok, és egy közös a barátnőmmel, meg azán találtunk egy tündéri kis fehér bundás mellényt, aminek a kapucniján macifülek vannak. Abban is kellett fotózkodnom, bár a fehér háttér miatt a füleim pont nem igazán látszanak. Na de sebaj. A képeket amúgy elő is hívták azonnak, és meg is kaptuk őket. Ezekből a képekből amúgy néhány be is fog kerülni a következő számba. Kiváncsi vagyok, hogy rólam is kerül-e kép a magazinba. A sminkelés közben is fotóztak persze, de azokat a fotókat nem sikerült előkerítenem még. Szóval összességében néhány nagyon vidám órát sikerült eltöltenünk a boltban, ahol annyira nem is volt tömeg, sőt, de azt hiszem ez főként a társaságon múlt, nem magán a partyn. De most már tudom, hogy kit hívjak a következő shopping partyra. Remélem a beszámoló nem sikerült túl negatív hangvételűre, mert én pont hogy pozitívan csalódtam, és sokkal jobban éreztem magam, mint amire számítottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr554733895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása