A divat lassan terjed...

2012.09.29. 11:39

lacebootsDOT3760.jpgBiztos ti is láttátok már egy két lánykán azt a nyári csizmát, ami csupa  horgolt csipkéből áll. Először Bulgáriában találkoztam ezzel a furcsa lábbelivel. Nekem tetszik, és már akkor izgalmasnak találtam, ám a párom még mindig nem képes teljes mértékben elválasztani a praktikusat adivatostól, így ő csak megrökönyödve bámulta, hogy ennek meg mi értelme, hiszen a csupa apró lukacska miatt ez csak jó időben használható, na de nyáron meg ki az a hülye, aki csizmában jár. Hát a divatos lányok. Először arra gondolt, hogy ez biztosan valami helyi divat, hogy kötött csizmában járnak a csajok 40 fokban a tengerparton, de én már akkor megmondtam, hogy jövőre tuti nálunk is mindenki ilyenben fog járni. És úgy tűnik igazam van, habár némi csúszással. Most, augusztus vége felé kezdtem egyre több ilyen darabot látni, szóval azt hiszem ezek csaka legdivatosabb lányok voltak, és jövőre jön az örület része, amikor már boldog-boldogtalan ebben jár. Kivéve persze engem. Nem hiába vagyok a pasim csaja, előfordul, hogy én is keresem a pratikusságot a dolgokban. Tavaly még kicsit hülyeségnek tűnt ez a lábbeli. Idén azonban már olyan divathóbortnak, amibe talán én is beneveznék. Jövőre viszont azt hiszem úgy leszek már vele hogy ha 2 évig megvoltam nélküle, idén is mennni fog.

Amúgy érdekes, hogy havonta legalább 5 divatlap jelenik meg, és mindegyikben legalább 3-4 fajta stílus és divatirányzat. Ezt a cipellőt valahogy mégsem láttam egyik divatanyagban sem. Bár kérdéses, hogy mi a divatos. Amit annak kiáltanak ki, majd elterjed, és mindenki abban jár, vagy pont fordítva, jön valami új, ami elterjed, és mivel mindenki ebben jár, azt mondják, hogy akkor ez a divat.

A lényeg a lényeg, izgatottan várom, hogy jövőre mindenki ilyenben fog-e járni, vagy addigra túljutunk ezen, és lejárt lemez lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://tundervolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr104798370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása